Δευτέρα, Μαρτίου 02, 2009

Αν Δεν Μιλάς

Αν δεν μου μιλάς
θα γεμίσω την καρδιά μου
με την σιωπή σου και θα το αντέξω.
Θα μείνω ακίνητος να περιμένω την νύχτα
ξαγρυπνώντας με τ'άστρα
και θα γύρω το κεφάλι μου
στη γη με υπομονή.
Μα θα'ρθει το πρωί
και θα σβήσουν οι σκιές της νύχτας
και η φωνή σου σε χρυσά ρυάκια
θα πλημμυρίσει τον ουρανό.
Και τα λόγια σου στο τραγούδι
θα πάρουν φτέρα
απ'τις φωλιές των πουλιών
και οι μελωδίες σου
θα ξεπροβάλλουν σαν άνθη
σ'όλα τα δένδρα του δάσους μου.

Rabindranath Tagore

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ίσως αυτή η αγάπη μας για τη ζωή είναι που μας έκανε να τα χάσουμε όλα... Δεν έχουμε παρά μόνο μια παιδική ηλικία μέσα στον αναπόφευκτο κόσμο. Ύστερα όλα τελειώνουν - πού να πας; Η νύχτα σκέπασε την πόλη, τα χρόνια σε άλλαξαν... Μα όταν ένας άνθρωπος γυρίσει και σε κοιτάξει με πόνο, η μισή ανθρωπότητα έχει σωθεί ή νοσταλγώ ένα ρόδο κι είμαι έτοιμη να πεθαίνω για να το βρω.-